שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » "אמרת שהטעות שלך היתה הברית עם לפיד"
דרעי לבנט
סמוטריץ׳: "‏היכולת של בנט לשקר מול המצלמות בלי למצמץ פשוט מדהימה. תרגיל ההונאה הגדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. כל היתר סיסמאות וקלישאות שקר"
שר הבריאות אריה דרעי | צילום: דוברות הכנסת - דני שם טוב

יו״ר הציונות הדתית ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ בתגובה לדברי ח״כ נפתלי בנט: "‏היכולת של בנט לשקר מול המצלמות בלי למצמץ פשוט מדהימה. חודש וחצי הוא מחבל במודע ובמעשים במאמצים להקים ממשלת ימין ואז טוען שלא ניתן להקים כזו ועורק שמאלה עם תומכי טרור. הכל היה מתואם ומתוכנן מראש. הצגה. תרגיל ההונאה הגדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית. כל היתר סיסמאות וקלישאות שקר".

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בטויטר: "‏נפתלי, אמרת בעבר שהטעות הגדולה שלך מאז שנכנסת לפוליטיקה היתה הברית עם לפיד. כולנו עושים טעויות בחיים אבל לחזור על אותה טעות פעמיים בכוונת מכוון זו כבר טעות בלתי נסלחת".‏

"שוחחתי בימים האחרונים עם גדעון סער ואני יודע שהוא מעדיף הקמת ממשלת ימין עם מועמד שאינו נתניהו בראשות הממשלה. אך כל עוד אתה מסרב להתחייב לממשלת ימין אתה חוסם את האפשרות שתקווה חדשה יצטרפו להקמת ממשלת ימין", דברי סער.

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ תא״ל מיל׳ מירי רגב בדף הפייסבוק: "דרוש/ה גיבור/ה. נאומו של נפתלי בנט היום, יעמוד נגדו לדיראון עולם פוליטי. תאוות השררה והכוח, גרמה לו לאבד את הדרך ולנסות להצדיק בשקרים שמעליבים את האינטליגנציה, את סטירת הלחי בפרצופם של מצביעיו. גם הערב לא אבדה תקוותנו, דרוש/ה גיבור/ה אחד/ת בנוסף לעמיחי שיקלי שיסרבו לתת יד לאסון בדמות הקמת ממשלת שמאל ובזכותם תוקם ממשלת ימין יציבה. אם ישנם גיבורים בימינה – שיופיעו מיד".

יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר בתגובה לנאום בנט: "אמרנו אז, והוכח היום: הצבעתם בנט – קיבלתם לפיד. הציבור לא ישכח. נמשיך לשרת את העם גם באופוזיציה ובע״ה נחזור חזקים ומגובשים יותר להנהגת המדינה מהר ובהקדם האפשרי".

ח"כ ניר ברקת בטוויטר: "נפתלי בנט וגדעון סער. רגע לפני שאתם עושים טעות היסטורית, אל תהיו ימין קטן בתוך שמאל ענק. שני שליש מהמצביעים שלכם לא רוצה לראות אתכם חוברים לשמאל, זאת אומרת שאתם מייצגים היום רק שני מנדטים ולא תהיה לכם לגיטימציה. מקומכם בממשלת ימין בראשות נתניהו, שעם ישראל זקוק לה כל כך בימים אלו. שימו את השיקולים האישיים בצד, את כל הטענות והכעסים. חישבו על מדינת ישראל".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד על דברי בנט: "ממשלת אחדות לאומית? עם הערבים שלא מכירים במדינה? נגד החרדים ונגד מיליון ליכודניקים, בהובלת רב השנאה ליברמן? שמאל? בהחלט. הורוביץ-האג, איבתיסאם- יום הזכרון, מיכאלי-נגד צה"ל, ליברמן-נגד כל מה שיהודי, יאיר גולן- מזהה התהליכים, התנועה האיסלאמית… עלה התאנה שלכם לא יכסה את הבושה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מגיב להצהרת בנט הערב ואומר: "בנט מכר את בוחריו וערכיו ומוביל את מדינת ישראל לאסון. בנט קורא לממשלה אחדות ועובד על כולם בעיניים. ממשלה עם אבתיסאם מרעאנה, יאיר גולן, ומנסור עבאס והמשותפת, זו ממשלה שתומכת בטרור. היום יצא המרצע מן השק וברור מדוע פסל אותי. אני הייתי מפריע לו ללכת עם יאיר לפיד מירב מיכאלי ויאיר גולן".

ח״כ אופיר סופר (הציונות הדתית): "זו לא ממשלת "אחדות" ולא מפלגת "שינוי", זו ממשלת שמאל על 200 קמ"ש. בנט פעל לאורך כל הדרך כדי שתקום ממשלה כזאת. מהרגע שלפיד קיבל את המנדט בנט נטש את ערכיו ורץ לחבק את גוש השמאל".

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג, בחשבון הטוויטר: "‏רוב אזרחי ישראל, שמאל, מרכז וימין, רוצים ממשלה אחרת. לא שקרים ושנאה, אלא ממשלה שעובדת בשביל הציבור ולא בשביל נאשם בשוחד. ממשלת אחדות. ממשלת שינוי. בהצלחה לנו".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
הדרך לחלומות רצופה בהשגת מטרות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים