שיתוף
תגובות
כלכלה » נדל"ן » 1355 יח"ד אושרו ביו"ש – רק 1 בביתר
נקמת אלקין
שר הבינוי והשיכון זאב אלקין אמר: "כפי שהבטחנו, אנחנו גם מקיימים. חיזוק והרחבת ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון הינו דבר הכרחי וחשוב"
אתר בניית יח"ד בבית אל | צילום: באדיבות המצלם

לאחר קיפאון בבנייה ביהודה ושומרון, פורסמו היום על ידי רשות מקרקעי ישראל ובהנחיית שר הבינוי והשיכון זאב אלקין, מכרזי שיווק ל-1,355 יחידות דיור ביישובי יהודה ושומרון. אריאל: 729, בית אל: 346, אלקנה: 102, גבע בנימין: 96, עמנואל: 57, קרני שומרון: 22, ביתר עילית: 1, סה"כ: 1,355.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין אמר: "כפי שהבטחנו, אנחנו גם מקיימים. חיזוק והרחבת ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון הינו דבר הכרחי וחשוב מאוד בחזון המפעל הציוני. אחרי תקופה ארוכה של קיפאון בבנייה ביהודה ושומרון, אני מברך על שיווקים של למעלה מ-1,000 יחידות דיור. אמשיך ואחזק את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון".

ראש מועצת בית אל שי אלון: "זהו יום חג לבית אל. המשימה של שחרור הפקק שנוצר עם השטח עליו עומד חטמ"ר בנימין, ומנע בניית 346 יח"ד עמד בראש סדר העדיפויות שלנו. כעת עשינו את הצעד הקריטי על מנת לפנות את החטמ"ר ולהביא את המנופים להתחיל את העבודה".

"ביחד עם שטחי מסחר נרחבים שיבנו, נוכל בעוד תקופה לא ארוכה לראות בבית אל תמונות שלא הכרנו בדרך להפיכתה לעיר ואם בישראל ובירת בנימין. עם פרסום התכנית לבניית 346 יח"ד נוספות בבית אל, אנו מביאים למימוש את "תכנית ה- 1000 יח"ד בבית אל" עליה התחייבנו".

"אני רוצה להודות לראש הממשלה נפתלי בנט, לשר הבינוי והשיכון זאב אלקין, לשרת הפנים איילת שקד, לשר הביטחון בני גנץ, לחברינו באופוזיציה שעזרו להביא את התכנית לתוקף וכן לתת אלוף עופר הינדי, ראש קש"צ ולכל העוסקים במלאכה".

ח"כ סמי אבו שחאדה (הרשימה המשותפת) הגיב: "ממשלת מנכ״ל מועצת רשע ושותפיו ממשיכה להעמיק את הכיבוש ולעבור על החוק הבינלאומי ולבנות בהתנחלויות. בנט לא הפתיע אף אחד, השאלה מה עושים איתו מרצ ורע״מ חוץ מארגון יום גיבוש וסטנד אפ קומדי בשישי".

לוחמים לשלום על החלטת אלקין: "מד הזווית של ממשלת ה-10 מעלות ימינה יצא משליטה. מה שממשלת נתניהו לא העזה לעשות עושה ממשלת השינוי בכל הכוח – מעמיקה את הכיבוש ואת הבנייה בשטחים הכבושים בלי שום מעצורים. אנחנו קוראים למפלגות השמאל בקואליציה לשרטט גבול ברור ליוזמה המטורפת הזאת של שר השיכון, ולכל שר אחר המנסה בכח משרדו לקבוע מדיניות עבור הממשלה כולה".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אמונה זה לעלות במדרגה הראשונה, למרות שלא רואים את כל גרם המדרגות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים