שיתוף
תגובות
חדשות » פוליטי » מדיני » "איראן מעורבת בתקיפות חמושות נגד ישראל"
נתניהו לשרי החוץ
ראש הממשלה נפגש לפני זמן קצר עם שר החוץ של צ'כיה יאקוב קולהנק ועם שר החוץ של סלובקיה איוואן קורצ'וק בקריה בת"א
תגיות: ,
נתניהו ושר החוץ של סלובקיה | צילום: קובי גדעון, לע"מ
נתניהו נפגש עם שר החוץ הצ'כי יאקוב קולהנק |
צילום: רועי אברהם. סאונד: בן פרץ, לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש לפני זמן קצר עם שר החוץ של צ'כיה יאקוב קולהנק ועם שר החוץ של סלובקיה איוואן קורצ'וק בקריה בת"א.

ראש הממשלה הציג לשרי החוץ כנף של מל״ט איראני שזוהה והופל באזור עמק המעיינות לפני יומיים ואמר: "התמיכה בחמאס והג’יהאד האיסלאמי מגיעה מאיראן. אם מסירים את התמיכה האיראנית, הארגונים יתמוטטו תוך שבועיים. איראן לא רק תומכת בשלוחות הטרור, היא מעורבת בעצמה בתקיפות חמושות נגד ישראל והמל״ט זו הוכחה לכך".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח פגישתו עם שר החוץ של צ’כיה יאקוב קולהנק: "אני מבקש לברך אתכם על שהגעתם לכאן. הרפובליקה הצ'כית ידידותית ותומכת בישראל. אין לנו חברים טובים יותר באירופה ואנו מעריכים את ביטויי התמיכה, את הנפת הדגל הישראלי מעל בנייני הממשלה, את העמדות של הנשיא זמאן וראש הממשלה באביץ' ורבים בעם הצ'כי. אנו אסירי תודה על כך.

רה״מ נתניהו ציין שיש סולידריות מיוחדת בין העם הצ'כי לעם היהודי, לרבות הצמתים וההיסטוריה המשותפים של העמים. שר החוץ הצ’כי יאקוב קולהנק הודה לראש הממשלה נתניהו על המילים החמות ואמר שטוב להיות כאן בקרב ידידים.

בפגישה עם שר החוץ של סלובקיה איוואן קורצ'וק הודה רה״מ נתניהו על הסולידריות שממשלת סלובקיה הביעה וציין כי ישראל מעריכה זאת מאוד. שר החוץ הסלובקי איוואן קורצ'וק אמר לרה״מ נתניהו שחבר בשעת הצורך הוא חבר אמיתי, וכך סלובקיה רואה זאת. עוד הוסיף השר כי אינו רואה שום ברירה שעומדת בפני ישראל פרט להגנה על אזרחיה נגד החמאס.

ראש הממשלה הציג לשרים מל״ט איראני שזוהה והופל באזור עמק המעיינות לפני יומיים: ״יש פטרון לכל הטרור הזה שתומך בחמאס, תומך בג'יהאד האסאלמי בעזה, תומך בחיזבאללה וחותר לתקוף את ישראל, והפטרון הזה – הוא איראן״.

כזכור, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש לפני זמן קצר עם שר החוץ של גרמניה הייקו מאס בקריה בת"א. רה״מ נתניהו הציג לשר מאס מל״ט איראני שזוהה והופל באזור עמק המעיינות לפני יומיים: ״איראן מספקת את התשתיות שעליהן נשענים ארגוני הטרור״

נתניהו בתום הפגישה: ״הייתה לי פגישה מאוד פרודוקטיבית עם השר מאס מגרמניה. הודיתי על עמדתה הבלתי מעורערת של גרמניה בתמיכה שלה בזכותנו להגנה עצמית. זה מגיע מהלב, ואני לא רק אומר את זה בשם הממשלה אלא בשם עם ישראל. אז תודה לך".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מי שלא עשה טעות לא ניסה שום דבר חדש

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים