שיתוף
תגובות
כלכלה » הייטק וטכנולוגיה » 20,843,133 דקות צפייה בערוץ הגדול במגזר
מסכמים שנה
בפתחה של עונת החורף תשפ"א, חושפת 'בחזית מדיה' לראשונה את הנתונים שמאחורי ערוץ היוטיוב הפופולרי ביותר במגזר החרדי • כ-5.5 מיליון צפיות נרשמו בשנת הקורונה
תגיות:
פילוח הצופים בערוץ היוטיוב 'בחזית' בשנת תש"פ | צילום: בחזית מדיה

הזינוק בשימוש בדיגיטל במגזר החרדי בתקופת הקורונה, בין היתר בשל תופעת העבודה מהבית, הביא למספר שיא של צופים בערוץ היוטיוב הגדול ביותר במגזר החרדי – 'בחזית'.

על פי מדדי גוגל אנליטיקס, צבר בשנת ה'תש"פ הערוץ שהפך לביתם של האמנים 5,485,035 צפיות. ובמילים: חמש מיליון, ארבע מאות שמונים וחמש אלף ושלושים וחמש צפיות. מדובר בנתון שיא שטרם נרשם בדיגיטל החרדי אי-פעם.

עוד עולה מהמדד, שנחשב לאמין ביותר במרשתת, כי בממוצע צפה כל אחד במשך 3:59 דקות בכל צפייה, מה שמתורגם להיקף דקות צפייה אסטרונומי, שעומד על 20,843,133.

מפילוח דמוגרפי של הצופים, עולה כי מרביתם (71.9%) גברים. טווח הגילאים הגדול ביותר הוא 18-34, שאחראים על 50.6% מהצפיות. הצופים בגילאי 35-54 אחראים על 33.5% מהצפיות, ו-14% מהצפיות מיוחסים לצופים בגילאי 54 ומעלה.

מניתוח המכשירים של הצופים בערוץ עולה כי המובייל שולט. 56.3% מהצופים משתמשים בטלפון נייד לצפייה בערוץ, 32.7% צפו מהמחשב, ורק 6.2% צופים בטאבלט.

יש לציין כי הנתונים משקפים את נתוני החשיפה לערוץ היוטיוב 'בחזית' בלבד, אליו חסומה הגישה למרבית החרדים בדיגיטל, המשתמשים בסינונים הכשרים כהוראת רבותיהם.

תכני 'בחזית מדיה' מדוורים בשלל פלטפורמות על מנת לספק מענה גם לקהלים אלה, בין היתר באמצעות דיוור תכנים במייל ובוואטסאפ לתפוצת שיא של למעלה מרבע מיליון מנויים קבועים.

מנכ"ל קבוצת בחזית, מוטי איבנבוים, התייחס לנתונים המרשימים ומסר כי הוא "גאה להיות חלק מהמהפך בדיגיטל החרדי". לדבריו, "אין ספק שנגיף הקורונה שינה לחלוטין את מפת צריכת התוכן במגזר החרדי, כאשר לראשונה מצביעים הנתונים כי הדיגיטל שולט ואף עולה על הפרינט".

איבנבוים הוסיף וציין, כי "בעז"ה, גם בשנת תשפ"א נוביל את זירת התוכן האיכותי בדיגיטל החרדי, בין היתר באתר החדש שיושק בקרוב ותכני וידיאו שיופקו בסייעתא דשמיא החל מהמחצית השנייה של תשפ"א". עוד אמר, כי "נתוני הצפייה מוכיחים יותר מכל, כי הציבור מצביע ברגליים ויודע היכן נמצא התוכן האיכותי ביותר. זו גאווה עבורנו להיות בחוד החנית של הדיגיטל החרדי".

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
מצליחנים הם אנשים שהופכים להרגל, לעשות דברים, שהמפסידנים חשים שלא בנחת לעשות...

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים