שיתוף
תגובות
חדשות » חדשות בארץ » 2,140 מאומתים חדשים אתמול
העלייה נמשכת
על פי נתוני משרד הבריאות הבוקר, מקדם ההדבקה עומד על 1.34. מספרם של החולים קשה עומד על 167 – עלייה של 8 חולים בהשוואה לאתמול בבוקר
תגיות:
מחלקת קורונה | צילום: Komsan Loonprom, שאטרסטוק

הקורונה בישראל: 2,140 מאומתים חדשים אתמול, מתוך 91,202 נבדקים לגילוי הנגיף. נכון להיום, 167 חולים שמצבם מוגדר קשה, 26 מונשמים. 6,466 נפטרים במצטבר מפרוץ המגפה. 5,780,708 מתחסנים מנה ראשונה, 5,360,678 מתחסנים מנה שנייה.

על פי נתוני משרד הבריאות הבוקר, מקדם ההדבקה עומד על 1.34. מספרם של החולים קשה עומד על 167 – עלייה של 8 חולים בהשוואה לאתמול בבוקר. במהלך אתמול נוספו 29 חולים קשה. מתוך החולים קשה, ישנים 26 מונשמים – ללא שינוי בהשוואה לאתמול בבוקר.

מהנתונים עולה כי 198 מהמאובחנים, כלומר כמעט 10%, הגיעו מחו"ל. 56 בני אדם ששבו מטורקיה אובחנו כחיוביים לקורונה, וכך גם 39 ששבו מיוון, 17 שבאו מבולגריה ותשעה שהגיעו מארצות הברית. בנוסף אובחנו מאומתים שהגיעו מצרפת, מצרים, אוקראינה, צ'כיה, רומניה, איטליה, הולנד, שווייץ, איסלנד, הונגריה, טנזניה, גרמניה, סרביה, ונצואלה, פולין, מרוקו, אוסטריה, גאורגיה, בריטניה, קפריסין, אוזבקיסטן, ספרד ורוסיה.

כזכור, מבצע החיסון של בני 60 ומעלה במנת חיסון שלישית נגד קורונה יצא הבוקר לדרך. אף שההנחיה הרשמית ממשרד הבריאות אתמול לקופות החולים הייתה להתחיל לחסן רק ביום ראשון, בקופות נערכו להתחיל לחסן כבר הבוקר.

בהצהרה שהוקלטה מראש מבסיס הקריה בתל אביב, אמר בנט כי נשיא המדינה יצחק הרצוג יהיה הראשון להתחסן במנה שלישית, כדי לעודד את האוכלוסייה לשתף פעולה. הנשיא צפוי להתחסן במהלך היום. יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ורעייתו שרה יתחסנו גם הם היום במנה השלישית.

הצטרפו ועקבו אחר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
אם לא נשנה כיוון, סביר להניח שנגיע לאן שאנו הולכים

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים