יום ראשון
ג' כסלו התשפ"ב
07/11/2021
מבזקן בחזית
השר זאב אלקין באולפן ווינט: "נתניהו לא יהיה יותר ראש ממשלה – זה ברור. עם חוק או בלי חוק, הוא לא יהיה . ההתבהמות שהיתה במליאה גורמת לכך שהוא לא יהיה"
הצטרפו ועקבו אחר

תגובה אחת

  1. לצערי הרב,אני נוטה להאמין שמר אלקין צודק.
    האמת,עד לפני זמן מה ביבי היה בשבילי על תקן של מלך ואוי למי שהיה מתבטא בעויינות כלפיו בסביבתי.
    הלכתי אחריו באש ובמים כסוס עיוור.
    כל הזמן היו לי חששות כבדים,אוי ואבוי,מה יהיה אם חלילה הוא ייפול,אין ולא תהיה לו לעולם אישיות שתוכל למלא את מקומו,ותמיד תמיד סרקתי לעצמי את כל התחומים כבדי המשקל,בטחון,בריאות,חינוך,דור העתיד.הייתי נכנס ממש ללחץ נפשי,עד כדי כך.
    כיום,אני מבין עד כמה טעיתי בענק.עם זאת,אי אפשר להתכחש לעובדות,הוא עשה דברים גדולים מאד עבור מדינת ישראל ועל כך באמת מגיע לו יישר כוח גדול.
    עם הזמן נוכחתי לדעת שהוא פשוט מנהל את העיניינים,כאילו רק הוא קיים,הוא ראש המשפחה ועל פיו יישק דבר,אסור לילדים בבית או מחוץ לבית להתבטא,להתנגד להביע דעה,אבא מחליט וזהו.אותי אישית ההתנהגות הזאת ככל שהקצינה גרמה לי פשוט לדחייה.לקח לי זמן להפנים שלכל אחד יש מחליף בעולם הזה,כמובן , פרט לאחד יחיד ומיוחד מלך מלכי המלכים,מי שאמר והיה העולם,הוא הבורא יתברך שמו לעד,היה הווה ויהיה.
    שלא אובן חלילה לא נכון,אין זה אומר שאני שם את שתי ידי ומחכך אותן בהנאה מממשלת התלאים הנוכחית אשר בנוסף נתפרה משעטנז.
    אגב,אני סתם עמך מהפשוטים בחברה,אני כותב את הדברים מתוך כאב אמיתי,באשר אלי,כבר אין לי שום ציפיות ותוכניות מרחיקות לכת.לטוב או לרע,כאזרח מאד פשוט מרגיש שכבר מיציתי.
    אני ימני בדעותי,חובש כיפה,שומר שבת.אני רואה את פני הדור וליבי כואב ודואב,באמת שיש לנו חברה מקסימים איכותיים חכמים,משכילים ואין זה משנה לאיזה מגזר הם שייכים.
    יש דבר אחד שהורס בנו כל חלקה טובה,אין אחדות ביננו,היא חסרה מאד וחלילה וחס בכוחה להרוס בנו כל חלקה טובה.
    זיכרו את משה אמת ותורתו אמת,עלינו להתאחד כולנו ולשננן ללא הפסקה את הנאמר במקורות,"הן עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב",זאת אמר אחד משונאי ישראל הקיצוני ביותר,לא אחד מתוכנו.
    חשוב להדגיש,בוודאי שאנחנו מחוייבים לכבד גם מי שאינו מאנשי שלומנו,בין אם הוא מוסלמי,נוצרי,דרוזי,צ'רקסי וכו',זאת בתנאי שגם כל אחד מהם יצדיק את קיומנו ואת זכותנו להיות עם חופשי בארצו,מי שיכיר בנו,חובה עלינו לברך אותו ולהושיט לו יד לשלום.
    מר ביבי היקר,חלילה,אין לי נגדך שום דבר אישי,חשוב לי לומר לך,אחת הטעויות הקשות שעשית לאורך כל הדרך היתה בזה שאיפשרת לבני משפחתך הקרובים ביותר,להיות שותפים למהלכים היומיומיים בהתנהלותך כמנהיג שצריך לקבל החלטות לא פשוטות,מעשה שאסור היה שיעשה והיה לך לרועץ.
    היית צריך ללמוד מאברהם אבינו איש החסד.
    אגב,לאישתו קראו שרה,הוא קיים את מה שתורתנו ממליצה עבורנו.
    "בת מלך כבודה פנימה".
    שרה אימנו לא התערבה כלל וכלל בהחלטותיו של אברהם,הכל אצלה נעשה בצנעה.ראה את האורחים מרחוק רץ לקבל את פניהם,הביא לאישתו שרה את כל מה שהיה נחוץ כדי לבשל לאורחים והיא שומרת על עצמה מפני הצניעות המחייבת בתוך המטבח.
    אני אישית לא זוכר עד היום מנהיג כלשהוא שמי מבני משפחתו ובוודאי רעייתו התערבה ושמה השתרבב כל כך הרבה פעמים בכלי התקשורת כמי שמייעצת מנהלת יחד איתו את ענייני המדינה,יתר על כן,דאגתם לשחקן חיזוק הבן שיהיה בריא אשר גם הוא בחש בקדירה וגרם לתבשיל להישרף.
    חבל חבל מאד.
    שיהיה לנו שבוע טוב,בריאות איתנה ושמחת חיים לכולם…
    אגב,לא נפלתי מהירח,מתכוון לכל מילה שכתבתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עדכני
פופולרי
ויראלי
מטבע
שער יציג
שינוי
עדכון אחרון:
בנה את החלומות של עצמך, אחרת מישהו אחר ישכור אותך כדי לבנות את החלומות שלו
שיתוף
תגובות

התקינו את האפליקציה החדשה שלנו!
ותישארו מעודכנים